[vc_row 0=”” css=”.vc_custom_1535549796870{margin-bottom: 8vh !important;}”][vc_column 0=”” css=”.vc_custom_1493297480660{padding-right: 30px !important;padding-left: 30px !important;}”]

دوره هزینه یابی مشکلات و سود ها (بخش اول)

500,000تومان700,000تومان

دوره هزینه یابی مشکلات و سود ها (بخش دوم)

650,000تومان950,000تومان

دوره حسابداری و حسابرسی عمومی

1,500,000تومان2,000,000تومان

دوره قوانین ومقررات مالیاتی

900,000تومان1,200,000تومان

دوره دیوان محاسبات و سایر قوانین

1,500,000تومان2,000,000تومان

نکته و تست قوانین و مقررات مالیاتی

1,500,000تومان2,000,000تومان

مروری بر قانون تجارت

800,000تومان1,100,000تومان

دوره قوانین و مرور مالیاتی

2,000,000تومان2,500,000تومان

دوره مرور قانون تجارت

800,000تومان1,100,000تومان

دوره پنجم مشاوران رسمی مالیاتی

2,100,000تومان
[/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

بهترین دوره آموزش آنلاین امور مالی و سرمایه گذاری

آموزش آنلاین امور مالی و سرمایه گذاری، دوره ای بینظیر برای کسب مهارت در اصول و مفاهیم مالی از قبیل: برنامه ریزی مالی؛ بهره مرکب؛ مدیریت بدهی؛ تکنیک های پس انداز سودآور ارزش زمانی پول است. فقدان سواد و مهارت لازم در زمینه امور مالی و سرمایه گذاری ممکن است منجر به انتخاب های ضعیف مالی شود که این انتخاب های ضعیف نیز، پیامدهای منفی؛ مخرب و گاهی غیرقابل جبران بر بهزیستی مالی فرد خواهند داشت. آموزش آنلاین امور مالی و سرمایه گذاری شامل درک چگونگی کارکرد پول؛ ایجاد و دستیابی به اهداف موفقیت‌آمیز مالی و مدیریت چالش های مالی داخلی و خارجی است.

دوره آموزش امور مالی و سرمایه گذاری چیست؟

آموزش امور مالی و سرمایه گذاری در حقیقت آموزش توانایی درک و به کارگیری مهارت های مختلف مالی از جمله: مدیریت مالی شخصی؛ بودجه ریزی و سرمایه گذاری است. یادگیری نحوه سرمایه گذاری به افراد کمک می کند تا خودکفا شده و بتوانند به موفقیت؛ بازده بالا و ثبات مالی دست یابند.

  • آموزش آنلاین امور مالی و سرمایه گذاری

    آموزش آنلاین امور مالی و سرمایه گذاری

    سرمایه گذاری چیست؟

سرمایه‌گذاری به معنی قرار دادن مقدار مشخصی از سرمایه یا به عبارتی همان پول خود، در محل مشخصی؛ اعم از بانک؛ موسسه های مختلف؛ بورس و…. برای انجام فعالیتی مشخص و در نهایت، دریافت سود پول خود، از فعالیت انجام شده می باشد.

  • امور مالی چیست؟

وقتی صحبت از امور مالی می شود، هر فرد با دید خاص خود، تعریف خاص و مشخصی را از آن ارائه می دهد.

برای مثال؛ از نظر یک فرد، امور مالی یعنی پولی که در طول یک روز یا یک ماه در یک خانه و یا یک کسب و کار هزینه شده و یا جمع آوری می شود. اما فرد دیگر میزان بدهکاری و طلبکاری خود از کسب و کارهایش و دیگری میزان مالیات و برآورد سود و زیان خود را، امور مالی تعریف می کند.

اکنون این سوال پیش می آید که کدام یک از تعاریف ذکر شده درباره امور مالی درست است؟

در جواب می توان گفت: البته که همه تعاریف بالا درست است!

امور مالی به طور کلی به سه دسته طبقه بندی می شود که عبارت اند از:

امور مالی خانگی یا شخصی،

امور مالی شرکتی

و امور مالی دولتی.

تعریف فرآیند های مالی در این سه بخش با یکدیگر تفاوت هایی دارد.

اقدامات اصلی برای دستیابی به سواد امور مالی و سرمایه گذاری

اقدامات اصلی برای دستیابی به سواد امور مالی و سرمایه گذاری شامل یادگیری مهارت های ایجاد بودجه (بودجه ریزی)؛ امکان پیگیری هزینه ها؛ یادگیری تکنیک های پرداخت بدهی و برنامه ریزی موثر برای بازنشستگی است. این مراحل، همچنین می تواند شامل دریافت مشاوره از یک کارشناس مالی نیز باشد.

دوره آموزش امور مالی و سرمایه گذاری چیست؟

دوره آموزش امور مالی و سرمایه گذاری چیست؟

مزایای آموزش آنلاین امور مالی و سرمایه گذاری

آموزش آنلاین امور مالی و سرمایه گذاری بر افزایش توانایی مدیریت امور مالی شخصی و گروهی متمرکز است و شامل آموزش دانش تصمیم گیری مناسب در مورد امور مالی مختلف مانند:

سرمایه گذاری؛

بیمه؛

املاک و مستغلات؛

پرداخت هزینه تحصیل؛

بودجه؛

بازنشستگی و برنامه ریزی مالیاتی است.

دوره آموزش آنلاین امور مالی و سرمایه گذاری بر صاحبان مشاغل کوچک تأثیر بسیار مثبتی گذاشته و به رشد اقتصادی و ثبات آنها کمک بسیاری می نماید.

اقدامات اصلی برای دستیابی به سواد امور مالی و سرمایه گذاری

اقدامات اصلی برای دستیابی به سواد امور مالی و سرمایه گذاری

آیا همه افراد به دوره آنلاین امور مالی و سرمایه گذاری نیاز دارند؟

برای پاسخ به این سوال باید چند نکته بررسی شود؛ از جمله اینکه:

آیا دوره آنلاین امور مالی و سرمایه گذاری مقرون به صرفه است؟

آیا گذراندن دوره آنلاین امور مالی و سرمایه گذاری، فرآیندی در جهت کسب یک دارایی ارزشمند است یا فقط یک آموزش تئوری و صرفا از دست دادن هزینه در قبال آموزش و در نهایت تولید یک بدهی؟

در جواب باید گفت: دوره آموزش آنلاین امور مالی و سرمایه گذاری شامل کسب عملی مهارتهای سازمانی؛ آموزش توجه دقیق به جزئیات مالی و همچنین، نحوه انجام درست و بهینه تصمیمات مالی هر فرد و یا گروه می‌باشد.

دوره آموزش آنلاین امور مالی و سرمایه گذاری، رفتارها و نگرشهایی را که فرد در مورد پول و سرمایه دارد را در جهت پیشرفت مالی تغییر داده و نشان می دهد که برای زندگی روزمره و کاری خود، کدام نگرش مالی شما را به قله موفقیت می رساند.

کسب مهارت در دوره آموزش آنلاین امور مالی و سرمایه گذاری می تواند به یک فرد در دستیابی به قدرتمندترین نقشه راه مالی کمک کند تا بتواند درآمد خود؛ هزینه های خود و بدهکاری های خود را شناسایی کرده و آنها را بهینه سازی و استانداردسازی مالی نماید.

آیا همه افراد به دوره آنلاین امور مالی و سرمایه گذاری نیاز دارند؟

آیا همه افراد به دوره آنلاین امور مالی و سرمایه گذاری نیاز دارند؟

معایب عدم مهارت و بی سوادی در امور مالی و سرمایه گذاری

بی سوادی و عدم مهارت در امور مالی و سرمایه گذاری بر همه جوانب و تمام سطوح اقتصادی و اجتماعی فرد و حتی اجتماع، تأثیر به شدت منفی می گذارد. علاوه براین، این بی سوادی باعث می‌شود تا بسیاری از افراد، قربانی وام های کمرشکن؛ کلاهبرداری ویا حتی بهره هایی با نرخ های بسیار بالا شوند؛ و در نهایت، نیز به طور بالقوه منجر به از بین رفتن اعتبار؛ ورشکستگی و یا حتی سلب حق بیمه می شود.

علاوه بر این، فقدان سواد مالی می تواند منجر به بالا آوردن بدهی های فراوان و تصمیمات مالی ضعیف شود. به عنوان مثال، مزایا یا معایب نرخ بهره ثابت و متغیر، مفاهیمی هستند که در صورت داشتن مهارت سواد مالی، درک و تصمیم گیری در مورد آنها، آگاهانه‌تر و آسان‌تر خواهد شد. براساس داده های بدست آمده توسط سازمان تنظیم مقررات صنعت مالی، درصد بالایی از مردم ایران، از فقدان سواد مالی رنج می‌برند! آنها از مهارت‌های اساسی برای افزودن مبالغ حساب های بانکی خود، پرداخت به موقع صورتحساب، پرداخت بدهی و برنامه‌ریزی برای آینده برخوردار نیستند.

عدم برخورداری از دان در زمینه امور مالی، موجب می شود افراد تصمیم های مالی ضعیفی گرفته و قربانی شیوه های جدید و غیرقابل باور سوء استفاده مالی و یا کلاهبرداری شوند و یا حتی با دست خود تمام سرمایه به دست آورده خود را در اثر بی تجربگی؛ عدم مهارت؛ عدم تخصص و عدم سواد مالی بر باد دهند.

دوره آنلاین امور مالی و سرمایه گذاری

دوره آنلاین امور مالی و سرمایه گذاری

دوره آنلاین امور مالی و سرمایه گذاری

دوره آنلاین امور مالی و سرمایه گذاری به افراد کمک می کند تا توانایی درک و استفاده صحیح از مهارت های مدیریت مالی را به دست آورده و بتوانند به خوبی:

برنامه ریزی مؤثر مالی،

مدیریت صحیح بدهی،

محاسبه دقیق بهره و درک ارزش زمانی پول را با کیفیت و دقتی فوق العاده انجام دهند.

اصول اولیه دوره آموزش آنلاین امور مالی و سرمایه گذاری شامل یادگیری نحوه بودجه گذاری، پیگیری هزینه‌ها، پرداخت به موقع و موثر بدهی ها و برنامه ریزی صحیح برای زمان بازنشستگی است.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]