آئین نامه آموزشی موسسه همراهان کارِنو

  1. هریک از دوره ها با توجه به ویژگی ها و سرفصل های درسی، دارای شرایط خاص خود بوده که بنا به مقتضیات آن دوره تعیین شده است. متقاضی باید، از تطبیق شرایط خود با شرایط ورود به دوره اطمینان داشته و از اهداف دوره انتخابی نیز اطلاع کامل داشته باشد.
  2. از نظر قوانین و مقررات جاری کشور مجاز به شرکت در دوره های آموزشی بوده و هیچ گونه منعی در این مورد نداشته باشد.
  3. ثبت نام دوره ها فقط به صورت اینترنتی امکان پذیر است. و یا با هماهنگی قبلی و ارسال فیش واریز وجه فقط به واتسآپ موسسه قابل پذیرش خواهد بود. لازم به ذکر است در صورت پرداخت نشدن بموقع شهریه مطابق با آیین نامه، موسسه مجاز است از شرکت در ادامه دوره جلوگیری بعمل آورد.
  4. جهت صدور گواهی حضور در کلاس، حضور در تمام جلسات مربوط به هر درس الزامی است. و در صورت غیبت تا سه جلسه در دروس بالای 20 ساعت و در کلاسهای زیر 20 ساعت تا 2 جلسه امکان بهره مندی از کلاس آفلاین وجود خواهد داشت.

     تبصره 1 : محل برگزاری کلاسهای حضوری به تشخیص موسسه در داخل یا خارج از محل موسسه می باشد.

      تبصره 2 : در کلاسهای کارگاهی به همراه داشتن لپ تاپ الزامی است.

      تبصره 3 : امکان جابجایی زمان حضور در دوره پس از شروع دوره وجود ندارد.

تبصره 4:  در مواردی به تشخیص موسسه  جهت مرور مطالب، مجوز دسترسی آفلاین برای کلاسهای آنلاین به دانش پژوهان ارائه میگردد که بین سه تا هفت روز به تشخیص موسسه خواهد بود و این مهلت به هیچ عنوان قابل افزایش نخواهد بود.

      تبصره 5 : متقاضیانی که با هماهنگی موسسه و دلایل موجه نتوانسته اند در کلاسهایی از دوره های بالای 20 ساعت شرکت نمایند ، میتوانند حداکثر تا 1 سال پس از پایان دوره با پرداخت 50% شهریه آن کلاس در دوره های بعدی آن شرکت نمایند.

  1. گواهینامه دوره ها بر اساس اطلاعات مندرج در برگ ثبت نام صادر خواهد شد.متقاضی مسوولیت صحت و دقت این اطلاعات را می پذیرد.
  2. با اعلام انصراف کتبی و تا سه روز قبل از شروع دوره، کل شهریه به متقاضی مسترد خواهد شد. ملاک تاریخ انصراف، زمان ارسال نامه ی متقاضی به واتساپ موسسه است. در صورت دریافت درخواست انصراف از سه روز قبل از شروع دوره تا زمان شروع دوره، 10% از مبلغ کل دوره کسر و مابقی وجه به متقاضی مسترد خواهد شد. و با شروع دوره، مبلغ دریافتی بابت شهریه کل دوره به هیچ وجه مسترد نخواهد شد.

    تبصره 1 : در صورتی که قبل از شروع دوره تقاضای انصراف اعلام گردد و جزوات برای متقاضی ارسال شده باشد مبلغ ۳۰ درصد کلاس از متقاضی کسر شده و وجه مسترد خواهد شد.

  1. اطلاع رسانی جهت شروع دوره ها ، تغییر در جدول زمانی کلاسها و یا تشکیل نشدن هر یک از دوره ها از طریقی است که به هنگام ثبت نام به اطلاع متقاضی رسیده است.

باتوجه به اینکه ارایه آموزشهای آنلاین و آفلاین دراین سایت و دامنه های دیگر مرتبط، اختصاصی و منحصرا تحت اختیار موسسه همراهان کار و نوآوری افق(همراهان کارنو) می باشد؛ لذا هرگونه کپی برداری تکثیر وفروش آنها بدون اخذ مجوز مستندا به ماده 2 و 3 و 7 قانون ترجمه وتکثیر کتب ونشریات و آثارصوتی ممنوع بوده و تحت پیگرد قانونی قرارخواهد گرفت.